قیمت خرمای پیارم + خرید و فروش خرمای پیارم عمده + بهترین قیمت روز

یکی از بهترین خرما هایی که اکنون توانسته طرفدار های زیادی را داشته باشد خرمای پیارم می باشد. شما می توانید قیمت های عمده روز این محصول را در سایت های رقیب مقایسه کنید تا بتوانید بهترین خرید و فروش را داشته باشید. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با خواص فوق العاده این خرما آشنا کنیم.

قیمت خرمای پیارم

عوامل زیادی می تواند در قیمت خرمای پیارم دخیل باشد. بسته بندی، میزان تقاضا و … این نوع از خرما ها به دو دسته تقسیم می شوند که در رنگ های مشکی و طلایی در در حال کشت و تولید است.

تفاوت آن در رنگ و طعم می باشد، پیارم مشکی به علت داشتن مزه تند و مقوی تر بودنش کمی گران قیمت تر از پیارم طلایی می باشد، افرادی که طعم تند را در ذائقه خود نمی پسندند می توانند از دیگر نوع آن استفاده کنند. نوع طلایی آن به علت کم بودن کشت و تولید کمتر در بازار دیده می شود و خیلی از افراد برای مجلسی تر شدن سفره هایشان از این نوع بی نظیر استفاده می کنند.

این خرما را می توانید در محیط اتاق و مکانی خنک نگهداری کنید، نوع این خرما به گونه است که در اثر گرما کمتر دچار خراب شدن می شود. این خرما به دلیل داشتن قند کم می تواند برای افرادی که دچار قند خون هستند مفید باشد، همچنین جالب است بدانید مصرف آن برای سلامت دهان و دندان ها بسیار مفید می باشد و از پوسیدگی جلوگیری می کند.

طبع آن از نظر طب اسلامی گرم هست و برای افرادی که دچار سردی بدن و بیماری های عصبی هستند بسیار مفید می باشد. می توانید در کنار غذا هایی مانند: ماهی که طبع سردی دارند خرما پیارم را میل کنید تا سردی غذای شما را خنثی کند. از امتیاز های بالای این خرما این است که، کاملا به صورت ارگانیک در ایران کشت می شود و از هیچ گونه مواد غیر طبیعی به کار نرفته است، همین امر باعث شده تا خیلی از کشور ها خواهان معامله با تولید کننده های ایرانی باشند.

طبیعی بودن آن باعث شده تا از به وجود آمدن خیلی از بیماری ها همچون سرطان پیش گیری کند. افرادی که از بیماری های گوارشی امروزه بسیار رنج می برند می توانند با مصرف این محصول به بهبود عملکرد بدنشان کمک کنند.

خرید و فروش خرمای پیارم عمده

برخی از محصولات برای رشد و پرورش به شرایط خاصی احتیاج دارند، خرما پیارم از دسته ای می باشد که نیاز به آب و هوایی حشک و کمی خنک دارد و و توانسته سازگاری زیادی را در محیط خود داشته باشد، همین امر باعث شده تا خرید و فروش عمده آن را در سراسر کشور گسترش دهد.

این خرمای با ارزش فقط  در استان هرمزگان در حال پرورش می باشد به دلیل موقعیت جغرافیای و نوع خاکی که دارد توانسته از جایگاه خوبی برخوردار باشد.

این نوع از خرما به دلیل ظاهر خشکی که دارد توانسته ماندگاری بالاتری نسبت به دیگر خرما ها داشته باشد و هنگام ارسال به شهر ها و کشور های دیگر از فاسد شدنش تا حد زیادی جلوگیری می شود.

امروزه خیلی از استان های ایران تمایل به پرورش این خرما پیدا کرده اند. چرا که به دلیل فواید بالا و طعم فوق العاده اش خیلی از افراد مایل به خرید این محصول هستند، استان فارس نیز توانسته بخشی از این خرما را در کشور تامین کند.

این خرما اکنون توانسته رتبه بالایی را در بازار جهانی داشته باشد و صادرات قابل توجهی را در این چند سال اخیر به کشور های همسایه و آسیای شرقی داشته باشد.

خوشبختانه همان طور که گفته شد با راه یافتن به بازار های جهانی توانسته ارز آوری و اشتغال زایی بسیار زیادی را در استان هرمزگان داشته باشد و باعث افتخار آفرینی مردم این استان شوند.

خیلی از مراکز پخش خرما ها سعی دارند تا خرما پیارم را بیشتر در لیست فروش خود قرار دهند تا سود آوری بیشتری را برایشان داشته باشد. به علت دارا بودن پتاسیم بالا برای افرادی که دچار سنگ کلیه هستند بسیار مناسب است. در حال حاضر این خرما به دلیل ظاهر جالب و کمیاب بودنش قیمت بالا تری را اکنون در بازار ایران دارد.

می توان گفت یکی از نعمت هایی که خداوند به کشور ما داده است وجود این خرمای با ارزش در ایران می باشد که باعث شده طرفداران زیادی را به خود داشته باشد. البته این نوع فوق العاده بیشتر به کشور های دیگر صادرت می شود و کمتر در بازار ایران دیده می شود شما می توانید آن را از باغ داران استان هرمزگان تهیه کنید.

داشتن منیزیم و فیبر بالای این خرما برای کسانی که دچار فشار خون بالا هستند بسیار مناسب است، همچنین  می تواند از بسیاری از سکته های قلبی جلوگیری کند. لازم به ذکر است امروزه بسیاری از افراد دچار مشکل هضم غذا می باشند و از دارای دل درد و معده درد فراوانی هستند.

دقت داشته باشید که تنها قیمت برای شما ملاک نباشد بلکه شما باید دقت داشته باشید که در خیلی از این بسته بندی ها در قسمت ردیف بالایی آن خرما های تازه را می گذارند و در قسمت زیری از خرما های له شده استفاده می کنند تا بتوانند مشتریان را فریب دهند.

از دیگر راهنمایی های خرید حتما به تاریخ مصرفی که روی بسته بندی درج شده است دقت داشته باشید. توجه داشته باشید که این دسته از خرما ها شکلی منظم دارند و در قسمت پوستی آن خطوطی راه راه و چروک دیده می شود برای خرید به شکل ظاهری هم توجه بسزایی را داشته باشید.

متاسفانه خیلی از افراد در این زمینه توانسته اند سودجویی های فراوانی را داشته باشند و پول هنگفتی را به جیب خود بزنند. نکته دیگر این که حتما این محصول را در بسته بندی های مناسب و بهداشتی تهیه کنید.

بهترین قیمت روز

تا کنون هیچ محصولی دارای یک قیمت مشخص نبوده است. افرادی که به دنبال نرخ این محصول هستند می توانند با مقایسه سایت های رقیب و بازار جهانی به بهترین قیمت روز این محصول دست یابند.

به شما عزیزان توصیه می شود برای خرید، محصول را از شرکت هایی تهیه کنید که نشان استاندارد از وزارت کشور را دارند.

شرکت ما سعی داشته است با حذف دلال ها خرما های پیارم را با بالاترین کیفیت ممکن به دست شما برساند تا از مصرف آن نهایت لذت را ببرید. پیشنهاد ما به شما این است جهت مشاوره رایگان فرم مربوطه در سایت را پر کنید.

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی
جدیدترین مقالات
همراه همیشگی شما هستیم
سبد خرید