قیمت خرما پیارم تازه به صورت عمده

در مناطق مختلف کشور و همچنین بازارهای فروش خرما پیارم تازه، این محصولات به صورت عمده با قیمت مناسب تر به فروش می رسند البته فاکتورهای زیادی بر قیمت فروش خرما پیارم اثر می گذارند.

افرادی که در زمینه خرید و فروش خرما پیارم فعالیت دارند و یا متخصص در این حوزه هستند به خوبی می‌ دانند که انواع خرمای پیارم با توجه به منطقه کشت و برداشت و همچنین شرایط آب و هوایی دارای کیفیت متفاوت می گردند و در نتیجه قیمت فروش آنها در بازار فرق می کند.

به طور مثال خرماهای پیارم که در مناطق استان هرمزگان تولید می شوند جزء بهترین خرماهای با کیفیت مطلوب هستند که قیمت فروش آنها به نسبت سایر خرماهایی که در استانهای دیگر تولید می شوند بیشتر است و خریداران برای تهیه این نوع خرمای پیارم باید هزینه بیشتری را پرداخت کنند.

به طور کلی باید عنوان شود که بر اساس رنگ، اندازه و همچنین ظاهر خرما می توان آنها را قیمت گذاری کرد و البته نوع بسته بندی هم در قیمت فروش خرما تاثیر می‌ گذارد، البته که در خرید خرما پیارم به صورت عمده و جزئی تفاوت قیمت وجود دارد.

مثلا در هنگام خرید عمده هزینه های حمل و نقل در خرید خرما کاهش پیدا می‌ کند و در نتیجه خریداران می توانند این خوراکیها را با نرخ مناسب تر خریداری کنند اما در خرید جزئی قیمت فروش این محصولات بیشتر می شود البته در بازار فروش خرما پیارم، خرماهای درجه یک و دو جزء خرماهای با حاشیه سود مناسب هستند که قیمت آنها به نسبت دیگر خرما مناسب تر است.

 

قیمت خرما پیارم 

در بازار فروش انواع مختلف از خرما پیارم، قیمت خرماها با توجه به سایز آنها متفاوت می گردد و معمولاً خرماهایی که دارای رنگهای کمرنگ تر هستند از خرماهایی با قیمت مناسب تر هستند و خرماهایی که از نوع گوشتی بوده و رنگ قهوه ای دارند گرانقیمت می باشند.

خرماهای پیارم از محصولاتی می باشند که توسط تولید کنندگان به صورت حرفه ای سورتینگ شده اند و با کیفیت عالی به فروش می رسند، خرمای پیارم از نمونه محصولات صادراتی در بازار فروش ایران نیز می باشد که بیشتر تولیدکنندگان با تولید این نوع خرما از نوع درجه یک، آنها را آماده صادرات به کشورهای دیگر می کنند و از طریق صادرات این محصول به درآمد بالاتری دست پیدا می نمایند.

البته با توجه به رقابتی شدن بازار در این سالها بسیاری از افراد هنگام خرید این خوراکی تنها به قیمت آن توجه می کنند و ترجیح می‌ دهند که خرما پیارم با قیمت مناسب تر را خریداری نمایند، اما این نکته را مد نظر قرار نمی‌ دهند که گاهی اوقات نداشتن کیفیت مطلوب در خرماها باعث می شود تا فروش آنها دچار مشکل می شود یا بازگشت سرمایه این افراد طولانی تر گردد.

برای شناخت بهترین نمونه از خرماها حتما باید این نوع محصولات اندازه یکدست داشته باشند و جزء خرماهای رسیده باشند، خرماهای پیارم به صورت تخصصی به فروش می‌ رسند و خریداران در زمان خرید آنها باید نهایت دقت را به هنگام تهیه این محصولات داشته باشند تا بتوانند مرغوب ترین نمونه از این خرما را خریداری نموده و آن را به بازار فروش این محصولات عرضه کنند.

 

خرما پیارم تازه

یکی از کشورهای بزرگی که در زمینه تولید خرما پیارم تازه به صورت عمده فعالیت می‌ کند ایران است که ارقام گوناگون از این خوراکی را به مقدار قابل توجه تولید نموده و به بازار داخل و خارج از کشور عرضه می کند، خرمای پیارم از گران قیمت ترین خرماها است که از خرماهای صادراتی هم می باشد و از طریق صادرات این محصول ارز زیادی وارد بازار تجارت کشور می شود.

از کشورهایی که در حال حاضر این محصول را به صورت عمده از تولیدکنندگان ایرانی خریداری می‌ کنند باید به روسیه، آلمان و ترکیه اشاره کرد تولیدکنندگان این خوراکی آنها را در دسته بندیهای گوناگون قرار می‌ دهند و این خوراکیها را با قیمتهای متعدد آماده فروش به بازار خارج از کشور می نمایند.

باید بدانید خرمای پیارم خرمایی است که دارای پوستی نازک بوده و رطوبت در آن ناچیز است همچنین رنگ پوست آن قهوه ای تیره می باشد، از نمونه خرماهای نیمه خشک در بازار می‌ توان خرمای پیارم را مثال زد که ماندگاری بسیار زیادی دارد و جزء بهترین گزینه ها برای صادرات است که به هنگام رسیدن به مقصد کیفیت آن تغییر پیدا نمی‌ کند و ظاهر این خوراکی مانند روز اول سالم باقی می‌ ماند، خرمای پیارم از خرماهایی با ارزش غذایی بالا است به همین دلیل هم می‌ توان آن را به عنوان یک میان وعده با ارزش زیاد در میان وعده ها قرار داد.

 

خرما پیارم عمده

از محصولاتی که در شهرستان حاجی آباد در استان هرمزگان به صورت انبوه برداشت می شود می‌ توان خرما پیارم را مثال زد که خرمای پیارم عمده توسط این شهر به تمامی نمایندگیهای فروش این خوراکی در سراسر ایران عرضه می گردد، ویژگیهای بالای خرمای پیارم باعث شده است تا میزان فروش این خوراکی چندین برابر شود.

از مشخصه های مهمی که این نوع خرما به نسبت دیگر نمونه خرماهای موجود در بازار دارد ارگانیک بودن این محصول است که این مسئله باعث می شود تاثیر این محصول بر روی بدن بسیار بیشتر از دیگر خرماها  باشد.

از مهمترین فایده مصرف این خوراکیها باید به رساندن انواع ریزمغذیهای ضروری و همچنین آنتی اکسیدانهای مورد نیاز برای بدن اشاره نمود، وجود آنتی اکسیدانهای فراوان در این خرما به پیشگیری از سرطان کمک می‌ کند همچنین قند موجود در این خوراکی از نوع طبیعی بوده که جایگزین مناسب برای انواع قندهای مصنوعی است.

اگر شما می‌ خواهید محصولی مرغوب و درجه یک را خریداری کنید و از آن تا مدت بیشتری استفاده نمایید می توانید به سایت این فروشگاه مراجعه نمایید، این مجموعه فروش در طی سالهای اخیر فعالیت خود را در زمینه فروش خرما آغاز کرده و توانسته است با عرضه بهترین نمونه از این خرما به بازار فروش این محصولات، مشتریان بسیاری داشته باشد.

در این فروشگاه قیمت خرما بسیار مناسب است و شما می توانید خرید آنها را مستقیم و به صورت عمده نیز انجام دهید، برای خرید قیمت مناسب خرمای پیارم عمده کافی است که فرم قرار گرفته در سایت این مجموعه فروش را تکمیل کنید.

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی
جدیدترین مقالات
همراه همیشگی شما هستیم
سبد خرید