خرید خرما خاصویی دمباز عمده بندرعباس

از معروف ترین محصولاتی که در شهرهای بندرعباس و بوشهر به صورت انبوه و عمده کشت و برداشت می شود خرما خاصویی دمباز است که افراد زیادی متقاضی خرید این محصول هستند و دلیل آن هم کیفیت عالی و شهرت زیادی این محصول می باشد.

این نوع خرما به نسبت دیگر خرماهای موجود در بازار میزان قند کمتری داشته و برخلاف اینکه دیگر خرماها هنگام رسیده شدن بسیار شیرین می شوند این خوراکی در زمان رسیدن قند کمتری داشته و میزان شیرینی کمی دارد، این محصول از نمونه خرماهای نیمه خشک محسوب می شود که اندازه آنها کوچکتر از دیگر خرماها بوده و ماندگاری بیشتری دارد.

افرادی که دارای رژیم غذایی هستند می‌ توانند این خوراکی را جایگزین انواع قند و شکر نمایند، میزان قند موجود در خرما خاصویی دمباز از نوع فروکتوز می باشد که سبب افزایش سوخت و ساز بدن شده و به کاهش وزن کمک زیادی می‌ کند، همچنین تاثیر این محصول برای افراد دیابتی هم بسیار زیاد بوده و باعث تنظیم نمودن قند خون این افراد می‌ گردد.

خرما خاصویی از نمونه خرماهایی است که در نوع شهددار، نیمه خشک و نیمه شهددار به فروش می رسد که قیمت آنها در نمونه های نیمه خشک مقداری بیشتر از دیگر مدلها است، از این نوع خرما می توان برای تهیه چیپس خرما یا شیره خرما هم استفاده نمود و از مشتقات آن برای تهیه انواع دسرها و شیرینیها استفاده کرد.

 

خرید خرما خاصویی

بسیاری از افرادی که برای خرید خرما به بازار مراجعه می‌ کنند تنها به کیفیت خرما خاصویی توجه می نمایند، اما باید بدانید که این مورد به تنهایی کافی نمی باشد بنابراین باید نکات دیگری را در هنگام خرید خرما مد نظر قرار دهید تا بتوانید این خوراکیها را از نوع تازه خریداری کنید.

مهمترین نکته ای که در زمان خرید خرما خاصویی باید به آن توجه نمایید این است که ظاهر آنها را بررسی کنید، خرماهای تازه نباید ظاهری چروکیده داشته باشند و پوست آنها باید کاملا براق باشد هنگامی که خرماها را مشاهده نمودید اگر دچار شکرک زدگی بود از خرید آنها صرف نظر کنید، خرماهایی که دارای شکرک هستند از نمونه خرماهای کهنه و مانده می باشند که طعم مطلوبی ندارند.

همچنین در زمان خرید خرما بهتر است آنها را از نوع بسته بندی شده خریداری کنید، معمولاً نوع درجه یک خرما بسته بندی شده، بر روی خود دارای نشان استاندارد می باشد که همین امر نشان دهنده سلامت خرما است پس بهتر است که آنها را از نوع بسته بندی با نشان استاندارد تهیه نمایید.

ضمن اینکه در زمان خرید نمونه های بسته بندی به نوع بسته بندی آنها هم توجه کنید که بر اساس اصول استاندارد بسته بندی شده باشند و به درون آنها هیچگونه حشره نفوذ پیدا نکند.

در زمان تهیه خرما بهتر است رنگ آنها را هم مورد بررسی قرار دهید، خرمای خاصویی جزء خرماهایی با رنگ قهوه‌ ای پررنگ هستند که پوستی نازک دارند و اندازه های آنها تقریباً یکدست می باشد پس شما با توجه به ظاهر آنها درون بسته بندی می توانید بهترین نوع از خرما خاصویی را تهیه کنید.

خرما خاصویی دمباز

معروف ترین نمونه از محصولات مثل خرما خاصویی دمباز هنگام رشد کامل به رنگ قهوه‌ ای روشن می شود بنابراین خرماهای خاصویی دمباز که رنگ قهوه ای روشن تری دارند از نمونه خرماهای مرغوب و درجه یک هستند که اندازه کوچک تری داشته و شهد بیشتری دارند، این نوع خرماها جایگزین مناسبی برای قند هستند که درون آنها ویتامینها و مواد معدنی بسیار زیادی وجود دارد که باعث می شود مصرف آن به سلامتی بدن کمک زیادی نماید.

از خواص درمانی خرما خاصویی می توان به درمان بیماریهای عصبی اشاره نمود، وجود مواد معدنی مختلف مثل فسفر، کلسیم، منیزیم و آهن به سلامت سیستم عصبی کمک نموده و در کاهش اضطراب و استرس مفید است از این محصول می‌ توان در زمان امتحانات کودکان استفاده نمود، مصرف آن به دلیل دارا بودن قند طبیعی به تقویت حافظه هم کمک نموده و میزان استرس را کمتر می نماید.

این نوع خوراکی دارای کلاژن طبیعی برای پوست می باشد که موجب کاهش چین و چروکهای پوستی می‌ شود بنابراین افرادی که به سلامتی پوست خود اهمیت می دهند هم می توانند خرما خاصویی را در برنامه تغذیه خود قرار داده و از فواید آن برای پوست صورت و بدن هم بهره مند گردند، مصرف این خوراکی برای کودکان در سنین رشد موجب رشد بهتر استخوانهای آنها شده و سبب وزن گیری بهتر کودکان می شود.

 

خرما خاصویی عمده

متقاضیان خرید بهترین نوع از خرما خاصویی برای خرید عمده آنها می توانند به مراکز توزیع و پخش عمده خرما مراجعه کنند، اغلب این مراکز خرما خاصویی را در حجم انبوه موجود دارند به این دلیل که خرما خاصویی جزء محصولاتی است که ماندگاری طولانی مدت داشته و اگر شرایط نگهداری از آن مناسب باشد خراب نمی شود، پس می توان آنها را به صورت عمده در انبارها نگهداری نموده و برای فروش آماده کرد.

در بازار داخلی ایران خرما خاصویی جزء پرمصرف ترین خرماها است که در بازارهای سراسر کشور به فروش می رسد و اغلب مراکز فروش آنها سعی می کنند بهترین نوع از این خرما را در اختیار خریداران عمده آنها قرار دهند، افرادی که خرید خرما خاصویی را به صورت عمده انجام می دهند قطعاً می توانند خرید مقرون به صرفه تری داشته باشند، در خرید عمده هر کالا می توان نرخ فروش آنها را کمتر نمود و خرما نیز از این قاعده مستثنی نیست.

افرادی که به سلامتی بدن خود اهمیت می دهند بیشتر خرما خاصویی را برای خرید انتخاب می‌ کنند این نوع خرما به دلیل طعم مطلوب و کیفیت عالی خواهان زیادی برای خرید دارد و در صدر فروش انواع خرماهای موجود در بازار قرار گرفته است.

مجموعه فروش ما نیز در تلاش است تا بهترین خرما خاصویی را در حجم انبوه و عمده به صورت اینترنتی به شما عزیزان عرضه نماید، اگر شما می خواهید که محصول مورد نظر را اینترنتی خریداری کنید می توانید به وبسایت فروشگاه ما مراجعه نموده و خرید خرما خاصویی را با نرخ مناسب تر و کیفیت بالاتر انجام دهید، برای ثبت سفارش از وبسایت فروش ما می توانید فرم قرار گرفته در سایت را تکمیل کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

 

 

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی
جدیدترین مقالات
همراه همیشگی شما هستیم
سبد خرید