فروش خرما خارک خشک زرد بوشهر

شاید برایتان جالب باشد بدانید که به خرمای نارس خرما خارک می گویند که نمونه های خشک زرد رنگ آنها در شهر بوشهر به صورت عمده به فروش می رسند، خرما خارک که دارای انواع مختلف است رنگهای متنوعی دارد، این نوع خرما را نمی‌ توان مختص به یک نوع خرمای مخصوص دانست بلکه اکثر خرماها به هنگام مراحل اولیه رشد جزء خرمای خارک محسوب می‌ شوند که بافتی سفت تر دارند.

معمولاً رنگ این محصولات زرد بوده و طعم آنها شیرین است، دلیل طعم شیرین خرما خارک مرغوب قند طبیعی موجود در آن است که به نسبت دیگر خرماها مثل رطب کالری کمتر و قند پایین تری دارد، اگر برداشت خرما در اوایل فصل پاییز انجام شود خرما خارک تغییر رنگ داده و به رنگ قهوه ای تبدیل می گردد.

خرمای خارک از خرماهایی با بافتی نرم بوده و به دلیل اینکه فعالیت آنزیمی درون آنها زیاد است دارای آنتی اکسیدان فراوان می باشد که برای بدن فایده های زیادی دارد، معمولاً خرما خارک در اواخر تابستان برداشت می شود رطوبت آن حدود ۳۰ درصد کمتر از انواع رطب می باشد.

این نوع خرما که از خرماهای نسبتاً خشک است طعم متفاوتی با دیگر خرماها داشته به همین دلیل هم در دسته خرماهای خشک قرار می‌ گیرد، این محصول را متخصصان تغذیه به افرادی که به سلامتی خود اهمیت می دهند توصیه می‌ کنند به این خاطر که این نوع میوه کوچک دارای میزان انرژی بالا بوده و برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است.

 

فروش خرما خارک 

با رسیدن فصل تابستان و در اواخر این ماه برداشت خرما خارک به صورت انبوه انجام می‌ شود و در این زمان میزان فروش این محصولات افزایش پیدا می‌ کند و خریداران با مراجعه به هر یک از نمایندگیهای فروش انواع خرما می توانند خرمای خارک مرغوب و درجه یک را یافت نموده و خریداری کنند.

لازم است بدانید که خرما خارک دارای نمونه‌ های متعددی بوده که در اندازه‌ های گوناگون دسته بندی شده و بر اساس منطقه کشت و کیفیت قیمت گذاری می شود و به فروش می رسد، بنابراین افرادی که قصد خرید این محصول را در حجم انبوه دارند با مراجعه به مراکز فروش معتبر خرما می توانند خرما خارک را در انواع مختلف مشاهده نموده و بر اساس نوع خرما و همچنین میزان بودجه خود این خوراکی را تهیه نمایند.

امروزه فروش خرمای خارک در دو نوع بسته بندی و فله انجام می‌ شود که نمونه های بسته بندی شده از این محصولات به دلیل وجود بسته بندی و همچنین سورت شدن جزء خوراکیهای با قیمت بیش تر هستند، اما خرماهای خارک فله ای قیمت مناسب تری دارند و خریداران می توانند آنها را با نرخ ارزان تری تهیه کنند.

اکثر افرادی که دارای مراکز تولید خوراکیهایی مثل کیک و کلوچه خرمایی می باشند خرما خارک را در نمونه های فله ای و عمده از نمایندگیهای فروش خریداری می‌ کنند تا با استفاده از این نوع خرما در محصولات خود بتوانند بهترین نوع از کیک و کلوچه را تولید و به بازار عرضه کنند، لازم است بدانید خرما خارک از نمونه خرماهایی است که هم برای تهیه شیرینی و دسر مورد استفاده قرار می گیرد و هم این که می‌ توان آن را به تنهایی مصرف نمود و از فواید بی نظیر این خوراکی بهره مند گردید.

 

خرما خارک خشک 

به دلیل این که بهترین نوع از خرما خارک خشک ماندگاری زیادی دارد اکثر افراد ترجیح می‌ دهند که این محصول را خریداری کنند، رطوبت پایین این مدل از خرما سبب ماندگاری طولانی مدت این محصول می شود و در نتیجه می توان با خرید عمده خرما خارک و نگهداری این محصول در مکان مشخص آن را تا مدت طولانی مورد استفاده قرار داد، بدون اینکه کیفیت آن تغییر پیدا کند یا طعم و مزه این محصول عوض شود.

خرما خارک خشک جزء خوراکیهایی است که از لحاظ طب سنتی دارای طبع گرم بوده و برای تقویت باروری مفید است، بنابراین یکی از بهترین درمانهای طبیعی برای مشکلات ناباروری می باشد که می تواند در مدت زمان کوتاهی این مورد را درمان کند.

همچنین افرادی که دوست دارند سیستم گوارشی کاملا سالمی داشته باشند حتما باید این خوراکی را در میان وعده های خود استفاده کنند، وجود فیبر زیاد در خرما خارک و همچنین کالری کم به تقویت سیستم گوارشی کمک می‌ کند و موجب تحریک روده ها می گردد و در نتیجه از بیماریهایی مثل یبوست هم پیشگیری می‌ کند، ضمناً باید عنوان شود که این خرما به دلیل آمینو اسیدهای فراوان در کاهش استرس و اضطراب تاثیر می گذارد و به آرامش بیشتر کمک زیادی می‌ کند.

 

خرما خارک زرد بوشهر 

از معروف ترین سوغاتیهایی که در شهر بوشهر می توان آنها را خریداری نمود باید به خرما خارک زرد اشاره نمود که این نوع خرما توسط کشاورزان شهر بوشهر در نخلستانها به صورت انبوه برداشت می‌ شود و در بازار فروش این محصولات نیز با قیمتهای مختلف به فروش می رسد.

خرمای خارک زرد بوشهر از نمونه خرماهای کال است که طعم شیرین آن متفاوت با دیگر خرماهای رسیده بوده و دارای ظاهر کوچکتر می باشد، این نوع خرما دارای روکش نازک و بافتی ترد و شیرین است که با نگهداری طولانی مدت بافت این خوراکی نرم تر می شود و میزان مواد معدنی موجود در آن هم بیشتر می گردد.

از این خوراکی می توان برای کاهش تشنگی استفاده کرد، همچنین این محصول تاثیر زیادی در تولید گلبول قرمز داشته و موجب کاهش ضعف افراد می گردد، از خرمای خارک می توان برای پیشگیری از سرطان روده بزرگ و سرطان معده نیز استفاده کرد.

 

این محصول فصل مشخصی برای برداشت دارد و در این زمان می توان آن را در حجم بالا خریداری نمود، اگر شما علاقمند به خرید خرما خارک زرد بوشهر از نوع درجه یک و با قیمت ارزان هستید توصیه می‌ کنیم که به فروشگاه‌ های اینترنتی این محصولات مراجعه کنید.

این فروشگاه هم از نمایندگیهای فروش مستقیم خرما خارک زرد بوشهر است که این محصول را از نوع بسته بندی و فله موجود دارد و آن را با قیمت ارزان تر از دیگر نمایندگیها به فروش می رساند، بنابراین شما خریداران می توانید با مراجعه به وبسایت این مجموعه بهترین نوع خرما خارک را با قیمت مناسب تر از بازار خریداری کنید و خرید مقرون به صرفه داشته باشید، برای ثبت سفارش از فروشگاه کافی است که فرم قرار گرفته در سایت را کامل نمایید.

 

اشتراک گذاری مطلب:

یک نظر در “فروش خرما خارک خشک زرد بوشهر

  1. مهرداد جباری گفت:

    بسیارمطلب عالی و زیبا بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی
جدیدترین مقالات
همراه همیشگی شما هستیم
سبد خرید