قیمت خرما استعمران خوزستان صادراتی درجه یک 

از محصولاتی که توسط کشاورزان در استان خوزستان به صورت عمده تولید و به بازار عرضه می‌ شود می‌ توان به خرما استعمران اشاره نمود که این نوع خرما از نوع صادراتی درجه یک می باشد و قیمت فروش آن با دیگر خرماهای موجود در بازار متفاوت است.

قیمت خرما استعمران از نوع صادراتی به دلیل کیفیت بالا و ویژگیهای برتری که دارد مقداری بیشتر بوده و البته از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار به شمار می‌ رود، بزرگترین استان تولید کننده خرما استعمران در کشور استان خوزستان است که در جنوب کشور واقع شده و این نوع خرمای کمیاب در این شهر به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب تولید می شود.

لازم است بدانید که عوامل مختلف زیادی بر قیمت خرما استعمران صادراتی تاثیر می گذارند که مهمترین آنها کیفیت ظاهری خرما است که اگر دارای اندازه های درشت و سالم تر باشد قطعاً کیفیت آن بالاتر رفته و قیمت فروش بیشتری خواهد داشت.

مورد دیگر در تعیین نمودن قیمت خرماها نوع بسته بندی است، همچنین محیط نگهداری و سلامت محصول هم از دیگر عاملهای تعیین قیمت خرما استعمران هستند، خرید بدون واسطه و مستقیم این نوع خوراکی نیز می‌ تواند باعث شود تا قیمت خرید این محصولات مناسب تر گردد.

اکثر مراکز فروش که این نوع خوراکی را با واسطه خریداری می کنند به جهت دریافت سود بیشتر آنها را با قیمت زیاد به فروش می رسانند، اما مراجعه به مراکز فروش مستقیم خرمای استعمران سبب می‌ شود تا خرید این خوراکی بدون واسطه و با قیمت اصلی خود انجام شود.

 

قیمت خرما استعمران خوزستان

فروش مستقیم و بدون واسطه انواع خرما استعمران خوزستان با قیمت مناسب انجام می‌ شود به همین دلیل استقبال برای خرید این خوراکی بالا است، خرمای استعمران از نمونه خرماهای کمیاب محسوب می‌ شود که در استانهای خوزستان در حجم انبوه تولید شده و به بازار عرضه می گردد، میزان تقاضا برای خرید این محصول زیاد است و این نوع خرما با هر میزان تولید فروش خوبی دارد.

در میان انواع مختلف خرما این محصول ویژگیهای خاص به خود را دارد که مهمترین ویژگی این محصول اندازه درشت و کشیده آن به نسبت دیگر خرماهای موجود در بازار است، همچنین رنگ این نمونه خرما به رنگ قهوه ای تیره بوده و گاهی اوقات رنگ قهوه‌ ای مایل به قرمز دارد، نوع گوشته آنها به گونه‌ ای است که چسبندگی کمتری به هسته دارند و به راحتی هسته آنها از خرما جدا می شود.

چسبندگی پوست این نوع خرما به گوشت آن زیاد بوده و به راحتی می‌ توان آنها را شستشو داد، در این نوع خرما رطوبت پایین است و از خرماهای نیمه خشک محسوب می گردد که زمان برداشت خرمای استعمران خوزستان در اوایل ماه شهریور می باشد که تا اول مهر ماه می توان آن را برداشت نمود.

در هنگام برداشت خرما قیمت فروش این محصول مناسب تر می شود و خریداران می توانند آنها را در حجم انبوه خریداری نموده و تا حدود 6 ماه آنها را در مکان مناسب مثل سردخانه‌ ها نگهداری نمایند و آنها را مورد استفاده قرار دهند.

این نوع خرما از نمونه میوه هایی است که به دلیل طعم شیرین و خوشمزه علاوه بر بازار داخلی در بازار کشورهای دیگر هم طرفداران بسیاری دارد به همین دلیل هم سالیانه مقدار زیادی از آن به بازارهای خارج از کشور صادر می شود.

 

خرما استعمران صادراتی

از دلایل پرفروش بودن انواع خرما استعمران صادراتی باید به بالا بودن ارزش غذایی بالای این خرما اشاره کرد، این نوع خرما حاوی آنتی اکسیدان فراوان است که این ماده یک ماده ضد سرطان می باشد که سبب کاهش رادیکالهای آزاد سلولی شده و در نتیجه موجب کاهش بروز بیماریهایی مثل سرطان می گردد.

خرما استعمران به دلیل دارا بودن طبع گرم و کالری زیاد سبب افزایش رشد در کودکان می شود بنابراین والدینی که نگران رشد فرزندان خود هستند، می توانند خرمای استعمران را به صورت روزانه در میان وعده کودکان قرار دهند تا بتوانند رشد آنها را بهتر نمایند.

وجود پتاسیم و منیزیم زیاد در این نوع خرما موجب می‌ شود تا استفاده از این محصول به آرامش اعصاب هم کمک زیادی نماید، خرما استعمران منبع غنی از آهن است که برای کم خونی هم مفید بوده و افرادی که دچار بیماری کمبود آهن و کم خونی هستند می توانند این نوع خوراکی را استفاده نمایند.

خرما استعمران صادراتی از خوراکیهایی است که می توان آنها را به صورت عمده در انبارها نگهداری نمود ضمن اینکه شرایط حمل و نقل آنها نیز آسان است، به همین دلیل هم این نوع خرما بیشتر برای صادرات آماده می‌ شود.

اغلب خرماهایی که توسط کشاورزان از نخلستانهای خوزستان برداشت می شوند در دسته بندیهای کیفی متعدد قرار می‌ گیرند که خرما استعمران صادراتی جزء با کیفیت ترین محصولات است که مطابق بازار هدف بسته بندی شده و وارد بازار فروش این محصولات می گردد.

 

خرما استعمران درجه یک

با توجه به اینکه بهترین نوع خرما استعمران درجه یک مورد توجه مشتریان زیادی در بازار قرار گرفته است قیمت آن هم برای بسیاری از مشتریان حائز اهمیت است، این نوع خوراکی که جزء میوه های مناطق گرمسیری می باشد در مراکز فروش آنها با قیمتهای مختلف به فروش می‌ رسد، البته عاملهای زیادی در تهیه لیست قیمت این محصول تاثیر می گذارند که از جمله آنها باید به نوع درجه بندی خرما اشاره نمود.

کیفیت خرما تاثیر زیادی در قیمت آن دارد، همچنین میزان برداشت این محصول با توجه به شرایط آب و هوایی به وجود آمده در منطقه هم سبب تعیین قیمت این خوراکی می گردد و مکان برداشت، میزان تقاضا برای تهیه خرما استعمران، عرضه آنها به صورت فله و بسته بندی، همچنین کیفیت بسته بندی و نوسانات موجود در بازار هم از دیگر عواملی هستند که سبب تغییر قیمت خرما استعمران می گردند.

اما به طور کلی باید بدانید که این نوع خرمای صادراتی جزء خرماهایی با میزان فروش بالا است که تجارت آنها سود قابل توجهی دارد، به همین دلیل هم اکثر فروشندگان خرما و بازرگانیهای فروش این محصول خرما استعمران را از نوع درجه یک موجود دارند.

اگر شما قصد خرید این خوراکی را از نوع با کیفیت و در بسته بندیهای بهداشتی دارید می توانید به وبسایت این مجموعه فروش مراجعه کنید، این فروشگاه جزء بهترین مراکز فروش اینترنتی این محصولات است که سفارش خرما استعمران را با قیمت مناسب ثبت می نماید و شما می توانید خرمای مدنظر خود را با کیفیت بالا و نرخ استثنایی خریداری کنید، برای خرید از این فروشگاه می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان فروش ارتباط بگیرید.

 

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی
جدیدترین مقالات
همراه همیشگی شما هستیم
سبد خرید