فروش خرما مضافتی صادراتی با قیمت مناسب

یکی از محصولاتی که در کشور ایران به صورت انبوه تولید می شود، خرما مضافتی است که فروش نمونه های صادراتی آنها با قیمت مناسب به دیگر کشورها سبب ارزآوری زیادی در چرخه اقتصاد کشور شده است.

این مدل خرما که رطوبت زیادی دارد در دسته خشکبار قرار نمی گیرد، شرایط نگهداری از این محصول دمای مشخصی دارد و باید در دمای مشخص آن را نگهداری نمود و خرما مضافتی جزء خرماهایی است که پوست روی آن مشکی براق بوده و پوسته آن بسیار نازک است، پوستی که بر روی خرما مضافتی قرار گرفته است به راحتی از روی آن جدا می شود و همچنین این خرما شیره زیادی دارد به همین دلیل هم برخی از افراد این خوراکی را برای تهیه شیره خرما خریداری می کنند.

خرما مضافتی صادراتی جزء خرماهای مرغوب است که از نمونه های درجه یک خرما محسوب می‌ شود، اما خریداران در زمان تهیه این محصول می‌ توانند با توجه به ظاهر آنها کیفیت این خوراکیها را تشخیص دهند که مرغوبترین نمونه از خرما مضافتی شیره زیادی دارد که درون بسته بندی آنها هم شیره خرما که از درون خرما خارج شده است به راحتی دیده می شود.

همچنین خرماهای مضافتی درجه یک دارای اندازه های درشت و یکدست هستند که به صورت منظم در کنار یکدیگر در بسته بندی قرار گرفتند و جزء خرماهای کاملاً سالم و ارگانیک می باشند، این خوراکی را می توان در بسته بندیهای گوناگون با برندهای مختلف در بازار خریداری نمود و محصولاتی مرغوب و باکیفیت را استفاده کرد.

فروش خرما مضافتی صادراتی با قیمت مناسب

 

فروش خرما مضافتی 

با توجه به اینکه رطوبت در خرما مضافتی زیاد و قند آن کم است افراد زیادی اقدام به خرید این محصول می نمایند و میزان فروش آنها در نمایندگیهای فروش بسیار زیاد است، خرماهای مضافتی از نمونه خرماهایی هستند که دارای مواد معدنی فراوان از جمله پتاسیم درون خود می باشند که این موضوع سبب می‌ شود تا این خرما برای درمان بسیاری از بیماریها نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

خرما مضافتی جزء خرماهای نرم است که تمامی افراد در هر گروه سنی می توانند به راحتی خرما را مورد استفاده قرار دهند، با توجه به گوشته زیاد و طعم فوق العاده خرما مضافتی می توان این محصول را برای تهیه انواع دسرها نیز مورد استفاده قرار داد.

لازم است بدانید که قیمت فروش خرما مضافتی در بازار فروش این محصولات با توجه به محل برداشت این نوع محصولات متفاوت می باشد ضمن اینکه اندازه خرما هم از دیگر عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت این خرماها است.

خرماهای مضافتی که از معروف‌ ترین نمونه‌ های خرما در بازار هستند از خرماهای کاملا رسیده می باشند که با استفاده از آنها می‌ توان دیگر مشتقات خرما را نیز تهیه نمود و از آنها برای سلامتی بدن استفاده کرد، خرما مضافتی میزان آهن بالایی داشته و قند درون آن طبیعی است بنابراین برای تمامی افراد حتی افرادی که دارای بیماری دیابت و قند خون هم هستند مفید بوده و موجب کنترل نمودن قند خون آنها می شود، بنابراین خریداران می توانند با خرید خرما مضافتی محصولات سالم و ارگانیک را در میان وعده های خود استفاده کنند.

فروش خرما مضافتی 

 

خرما مضافتی صادراتی 

ویژگیهای بسیار زیاد بهترین نوع از خرما مضافتی صادراتی باعث شده است که این خرما به کشورهای دیگر هم صادر شود، خرما مضافتی از خرماهایی با رنگ تیره است که حاوی مواد معدنی فراوان می باشد و طبع این خرما گرم بوده و برای افرادی که طبع سرد دارند مفید است کسانی که مشکلات گوارشی دارند هم با مصرف خرما می توانند بیماریهای گوارشی خود را درمان کنند، ضمن این که خوراکی به عنوان دارو نیز برای افرادی که از بیماریهای جسمی رنج می برند هم مناسب است وجود انواع ویتامینها در خرما به افزایش ویتامینهای موجود در بدن کمک می کند و سبب تقویت سیستم ایمنی بدن هم می شود.

این خرما از خرماهایی است که شرایط نگهداری از آن متفاوت با دیگر خرماها می باشد بنابراین پس از خرید آنها باید به خوبی  روش نگهداری از این محصولات را بدانید، لازم است  عنوان شود که خرمای مضافتی باید حتماً درون یخچال قرار بگیرد و به هنگام مصرف حدود سه ساعت زودتر از یخچال بیرون گذاشته شود تا میزان رطوبت آنها حفظ شود.

خرما مضافتی صادراتی در شهرهای جنوبی کشور به صورت عمده و انبوه برداشت می شود و از خرماهای خوش طعم است که در تمامی نقاط جهان طرفداران زیادی دارد، طعم این نوع خوراکی باعث شده است تا آمار صادرات خرما در کشور ایران افزایش پیدا کند و  صادرات این محصول با رونق زیادی همراه شود.

بیشتر افرادی که دارای نخلستان در شهرستانهای استان کرمان هستند خرما مضافتی را برای صادرات پرورش می دهند و سالیانه مقدار زیادی از این خوراکی را در حجم بالا برداشت نموده و به کشورهای دیگر صادر می کنند.

 

خرما مضافتی صادراتی 

قیمت خرما مضافتی 

از اقلام صادراتی در کشور ایران می توان خرما مضافتی را مثال زد که قیمت آن با توجه به بسته بندی آنها در کشور متفاوت است، در کشور ایران شرکتهای زیادی اقدام به فروش این خوراکی می نمایند که آنها را در نمایندگیهای فروش مستقیم با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می نمایند.

لازم است بدانید که خرمای مضافتی به دلیل ارزش غذایی بالا از خرماهای محبوب است که در بازار با قیمتی بسیار خوب به فروش می رسد و همین امر باعث می‌ شود تا افراد زیادی این نوع خرما را خریداری نمایند.

خرما مضافتی از نمونه خرماهای ارگانیک محسوب می‌ شود که غیر از طعم عالی، ماندگاری طولانی هم دارد و می‌ توان آن را در حجم عمده خریداری نمود و تا مدت طولانی از این نمونه خرما با کیفیت استفاده کرد، بدون اینکه رطوبت و مرغوبیت آنها کمتر شده یا طعم این نوع خوراکی تغییر پیدا کند.

اگر شما به دنبال خرید خرما مضافتی صادراتی هستید و می خواهید این محصول را عمده و جزئی خریداری کنید بهتر است از طریق سایتهای معتبر اینترنتی اقدام نمایید، این مجموعه فروش از مراکز معتبر فروش اینترنتی خرما مضافتی است که این خوراکی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می رساند، برای ثبت سفارش از وبسایت این فروشگاه کافی است که از طریق فرم موجود در سایت با پشتیبان فروش ارتباط برقرار نموده و خرید خود را انجام دهید.

 

قیمت خرما مضافتی

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی
جدیدترین مقالات
همراه همیشگی شما هستیم
سبد خرید